اطلاعیه پروژه نیلوفر

اعضاء محترم پروژه نیلوفر

با سلام و احترام و قدردانی از صبر و متانت یکایک شما عزیزان پیرو پیگیری مستمر هیئت مدیره شرکت با همراهی بعضی از دوستان از سایر دستگاهها به اطلاع می رساند چون بخش قابل توجهی از زمین سالهای قبل در طرح تعریض بزرگراه ارتش و بلوار شهید سوهانی قرار گرفته و ملاک تراکم در صدور پروانه باید مساحت سند مادر در نظر گرفته شود.

لذا شهرداری منطقه یک در مورد چگونگی طرح اجرا شده از مدیر کل  محترم شهر سازی و طرحهای شهری شهرداری تهران در تاریخ 99/3/13 استعلام نموده و آنها نیز در تاریخ 99/3/25 به کمیته معابر نامه شماره 20475553 را ارجاع داده اند که از طریق آنها پاسخ لازم به شهرداری منطقه یک داده شود.

بدیهی است تا جواب به منطقه یک ارسال نشودبه لحاظ سیستمی اقدام دیگری میسر نمی باشد که ان شاءلله در روز های آتی پاسخ لازم گرفته شود.شایان ذکر است با توجه به اینکه حدوداً 55% زمین در پهنه111 M ( تجاری اداری مسکونی ) و 45% در پهنه 122R  قرار دارد مسلماً میزان تراکم دریافتی بر اساس سند مادر  هم در متراژ واحد ها و هم در تعداد طبقات تاثیر دارد که ان شاء الله بزودی محقق شود. بر این اساس نقشه های اولیه هم پیش بینی شده است که به محض وصول جواب به شهرداری ارائه شود طبیعی است در این مدت چون مراحل اداری به طور پیوسته جریان داشته است ارائه پاسخ قطعی و نهایی از طرف شرکت در مورد پیشرفت پروژه به اعضاء محترم فقط به صورت مرحله ای میسر بوده است. در مورد شروع کار هم در تاریخ 99/2/28 طبق نامه شماره 50701  با شهردار محترم تهران مکاتبه شده است که ان شاء الله پس از طی مراحل فوق از مساعدت ایشان هم بهرمند شویم.

 

با تشکر مجدد

دفتر شرکت